Дуже плідним для працівників ІРЦ виявилися грудень 2021 року та січень 2022р. За цей період було проведено 41 засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей шкільного віку на інклюзивному навчанні та 14 засідань команд закладів дошкільної освіти. Всім педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої освіти, які долучені до інклюзивного навчання , була надана методична підтримка щодо складання індивідуальної програми розвитку, специфіки визначення рівнів підтримки , роботи в автоматизованій системі ІРЦ. У січні 2022 року також проведено 10 комплексних психолого-педагогічних оцінок розвитку дітей з особливими потребами відповідно до нових вимог Положення ІРЦ.

На завершення серії засідань команд психолого-педагогічного супроводу дітей на інклюзивному навчанні в закладах освіти Сокальської ТГ, фахівці ІРЦ провели навчання для відповідальних за організацію інклюзивного навчання, вчителів, асистентів вчителів щодо складання індивідуальної програми розвитку та заповнення протоколу оцінки потреб учнів. 

Що робити, коли часу обмаль, а закладів освіти, які необхідно відвідати і провести засідання команд психолого-педагогічного супроводу - багато? На допомогу- дистанційна форма роботи з педагогами. Інформування педагогів про нововведення в організації інклюзивного навчання, засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей на інклюзивному навчанні, почали здійснювати дистанційно.

Продовжуємо роботу, яку розпочали у грудні 2021року. Участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей, методичні рекомендації щодо визначення рівнів підтримки дітей на інклюзивному навчанні, створення індивідуальних програм розвитку за новим зразком - основні напрямки роботи ІРЦ на січень 2022року.

16.12.2021р. в Сокальському інклюзивно-ресурсному центрі розпочалися святкові розваги до Дня Святого Миколая! 

Щира подяка небайдужим серцям! Традиційно, до Дня святого Миколая, діти отримують подарунки. Святий Миколай завітав і в Сокальський ІРЦ. Маємо постійного мецената в особі Лариси Фарин, котра впродовж 3-х років надає фінансову допомогу для дітей, які відвідують наш заклад. Цьогоріч за кошти Лариси Петрівни було придбано ігрове обладнання для занять з піском та пластиліном. Завдяки таким іграм діти можуть вдосконалювати дрібну моторику пальців рук, розвивати навички ліплення, імітації певного виду діяльності, що сприятиме вдосконаленню умінь та навичок, сенсорної інтеграції дітей різного віку. Не зважаючи на те, що ІРЦ має добру матеріально-технічну базу отримані подарунки є актукальними і дають можливість урізноманітнити корекційно-розвиткову роботу. Педагогічний колектив висловлює щиру подячність за благодійну допомогу. З повагою, директор Сокальського ІРЦ Ганна Фенчин.

З метою надання методичної допомоги вихователям інклюзивних груп, участі в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП 15.12.2021р. фахівці ІРЦ відвідали заклад дошкільної освіти №1 м.Сокаля. Мали можливість спостерігати за дітьми з ООП в освітньому процесі. Особливо приємно відмітити те, що корекційну роботу, яку здійснювали фахівці Сокальського ІРЦ, спрямовану на розвиток та соціалізацію дітей, продовжили педагогічні працівники дошкільного закладу. Вихованці інклюзивних груп залучаються до усіх заходів, які відбуваються в установі, вчаться взаємодіяти з однолітками , стають самостійними. З командами психолого-педагогічного супроводу дітей проаналізували індивідуальні програми розвитку та обговорили можливі рівні підтримки кожної дитини відповідно до вимог Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, що вступає в дію з 2022року.

Сьогодні, 14.12.2021р. в Сокальському ІРЦ відбувся внутрішній семінар-практикум фахівців ІРЦ на тему "Категорії труднощів та рівні підтримки дітей з ООП на інклюзивному навчанні" . Що передбачає кожен рівень підтримки, які критерії визначення кожного рівня підтримки? Ці питання розглянули в процесі роботи семінару-практикуму.

Які зміни внесено до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, до Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, що таке рівні підтримки в освітньому процесі в інклюзивних групах та класах закладів освіти? Ці питання розглянули на нарадах директорів закладів освіти 09.12.2021 та директорів закладів дошкільної освіти 10.12.2021р. 

24-26 листопада відвідали Савчинську та Сокальську ЗШ І- ІІІст.№"5, школи в яких організовано інклюзивне навчання. Як правильно організувати взаємодію на уроці вчителя-дитини-асистента вчителя, забезпечити диференційований підхід до навчання та соціалізацію дитини з особливими потребами? Це стало предметом обговорення на засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей в цих школах. Переглянули програми індивідуального розвитку дітей, внесли певні зміни, виробили шляхи реалізації цих програм.


Впродовж вересня, жовтня 2021р. фахівцями Сокальського ІРЦ було проведено ряд заходів для вчителів, асистентів вчителів закладів освіти, в яких організовано інклюзивне навчання. Це індивідуальні та групові консультації, семінари з питань створення та розроблення індивідуальної програми розвитку дитини в умовах інклюзивного середовища 

Впродовж серпня 2021 року на базі Сокальського ІРЦ працював консультаційний пункт «Серпневий серпантин» 

Увага!!! Конкурс на зайняття вакантних посад педагогічних працівників (вчителя-реабілітолога, практичного психолога) комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Сокальської міської ради

21 березня увесь світ відзначає день «дітей сонця» - Міжнародний день людини із синдромом Дауна. 


Шановні відвідувачі нашого сайту!

    На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID - 19» в Сокальському ІРЦ  введено карантин. Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей, корекційні заняття, консультації для педагогів, батьків під час карантину проводитись не будуть. Спеціалісти ІРЦ  переформатовуються на дистанційну форму роботи за допомогою онлайн-ресурсів та в телефонному режимі.  В соціальній мережі Facebook діє наша сторінка "Сокальський інклюзино-ресурсний центр", групи "Все про інклюзію та індивідуальне навчання", "Логопедія для всіх" де зможете знайти необхідну інформацію.

   Семінар-практикум з працівниками позашкільних навчальних закладів

Відбулися зустрічі з батьками

Відбувся міжвідомчий обласний семінар з питань діяльності логопедичної служби

      Відбувся семінар-практикум

3 квітня 2019р. Сокальський ІРЦ відвідали освітяни з Луганщини, які ознайомились з роботою установи. Директор ІРЦ запропонувала гостям презентацію роботи установи. Також відбулось жваве обговорення деяких питань організації інклюзивного навчання.

                            Міжнародний день людей із синдромом Дауна

Відбулася зустріч 

 19 березня 2019р. відбулася зустріч директора ІРЦ  Ганни Фенчин  з представниками філії Червоноградського місцевого центру з надання  безоплатної вторинної правової допомоги.  Працівники   Сокальського бюро правової допомоги ознайомили з переліком  категорій громадян,  які мають право на   на безоплатну  вторинну правову   допомогу. 

     Відбувся семінар-практикум вчителів-логопедів

12 березня 2019р. прийняли участь у засіданні семінару-практикуму для вихователів-методистів ЗДО та заступників директорів НВК «школа-дитячий садок» на тему «Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання і виховання дошкільників» , де ознайомили слухачів з порядком організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Після закінчення семінару педагоги відвідали ІРЦ.

   З  метою якісної організації роботи на тиждень, щопонеділка, в ІРЦ відбуваються наради при директору.

      Відбувся семінар-практикум для вчителів, асистентів вчителів інклюзивного навчання

Відбувся конкурс

   10 січня 2018р. відбувся   конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників КУ "ІРЦ" Сокальської райради, а саме: вчителя-дефектолога ( 1 вакансія), вчителя-реабілітолога (1 вакансія), практичного психолога (1 вакансія) . В конкурсі прийняли участь  3 конкурсантів. За результатами  екзамену та тестів  рекомендовано прийняти на посаду практичного психолога Джурій Оксану Богданівну (1ст.),  на посаду вчителя-дефектолога Баран Наталію Іванівну (0,25ст.) та  Коноплицьку Марію Богданівну (0,75ст.). Вітаємо колег в нашому колективі!!

Відбулося святкування Дня святого Миколая

                                               Відбулися заходи з батьками

                           Відбулося спільне засідання

24 жовтня 2018р. відбулося спільне засідання фахівців інклюзивно-ресурсного центру  та медичних працівників Сокальської ЦРЛ - лікаря-невролога Вікторії Йосипівни та дитячого психіатра Галини Ярославівни . Були обговорені питання скоординованих дій працівників ІРЦ та медичних працівників щодо надання якісних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими потребами та дітям з інвалідністю в Сокальському районі. Батьки, які виховують дітей із складними порушеннями  в розвитку, в рамках засідання, мали можливість отримати спільні консультації медичних та педагогічних працівників.

Відбувся семінар-практикум для представників адміністрацій закладів освіти, класоводів та класних керівників інклюзивних класів, асистентів вчителів, практичних психологів.

Сьогодні, 19 вересня, до нас завітали цікаві гості. Окрім дітей з особливими потребами, нас відвідали учні 3-го класу "Інтелект України" разом з вчителем   Ковальчук Надією Юліанівною. Учні добре знають, що поряд з ними навчаються  діти, яким в житті дається все складніше. Це приклад того, як можна провести роботу  в учнівському колективі, щодо виховання толерантного відношення до  дітей всіх категорій та сприйняття  інклюзивного навчання, як норми життя.

Сьогодні, 18 вересня  2018р., в рамках проведення семінару, практичні психологи  шкіл району відвідали ІРЦ. Ганна Фенчин  ознайомила  присутніх з  роллю психолога   та  завданнями  психолого-педагогічного супроводу  дітей  з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних класах. Звернула   увагу на проблеми психологічного  супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання. Практичні психологи отримали методичні рекомендації щодо щодо забезпечення  ефективності та кваліфікованості  психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.

Чи цікаво вам знати, як розвиваються далі події  в Центрі?  Так ось.  Продовжуємо роботу, яку розпочали ще в серпні.  Є перші відвідувачі - батьки і діти. Проводимо комплексну психолого-педагогічну оцінку дітей з особливими потребами.  Така оцінка  необхідна  для того,   щоб визначити  чи має дитина особливі освітні потреби і  які. Розробляємо, відповідно до можливостей дітей,   рекомендації  щодо програми навчання, особливості організації психолого-педагогічної допомоги.  Такі висновки необхідні дітям, щоб організувати інклюзивну форму навчання, відвідувати навчально-реабілітаційні центри, спецгрупи, або приходити на заняття в Центр.

 26 липня 2018року відбувся конкурс на заміщення вакатних посад працівників КУ "ІРЦ" Сокальської райради.   Конкурсна комісія  дала рекомендації щодо заповнення вакантних посад.

 З 1 серпня відбудеться прийом на роботу  перших працівників ІРЦ Сокальської райради. Вітаємо!!!


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно!